Brašno od slanutka i žutog graška Gram Besan 1kg

Akcija

Brašno od slanutka i žutog graška Gram Besan 1kg

Vendor: Alternativa Webshop
Type: Bio i zdrava Hrana
Price:
29.99

Rok trajanja: 22/07/2021.

Brašno od slanutka i žutog graška, također poznato kao gram four ili besan flour, radi se od suhog slanutka.

Tradicionalno, koristi se u Indiji, Pakistanu, Nepalu, Bangladešu.

Ne sadrži gluten, GMO i aditive.

Odličan je izvor proteina i sadrži manje kalorija od običnog brašna. Dobar je izvor vitamina B6, magnezija i željeza.

Iskoristite ga za pripremu falafela, hummusa, pakora, umaka, popečaka, kruščića.

Znanstvena istraživanja pokazuju da brašno od slanutka može smanjiti rizik od dijabetesa i koronarne bolesti srca.

Slanutkovo brašno – za maksimum užitka u slanim i slatkim jelima bez glutena

Slanutak obično kuhate pa ga dodajete u salatu ili pak od njega radite hummus?

Predlažemo vam da isprobate nešto novo – fino, ukusno i zdravo brašno dobiveno od mljevenih sirovih ili poprženih zrna slanutka!

Slanutkovo brašno je bezglutensko, pa je izvrstan izbor za sve one koji boluju od celijakije, preosjetljivosti ili alergije na gluten. Usto je bogato vlaknima, proteinima, vitaminima i mineralima.

Jeste li znali da ovo brašno sadrži idealan omjer magnezija i kalcija? Osim toga, ima dobru dozu vitamina B6, mangana, bakra, željeza i za srce korisnog kalija.

Dobrobiti slanutkova brašna

  • Štiti od hipertenzije i srčanih oboljenja

Patite li od hipertenzije i želite smanjiti rizik od srčanog udara, konzumirajte slanutkovo brašno koje sadrži topiva i netopiva vlakna te obilje nutrijenata koji čuvaju srce. Ono sprečava nakupljanje opasnih masnoća oko srca.

  • Izvrsno je za trudnice

Zahvaljujući velikom bogatstvu folata, vitamina B-skupine važnih za zdrav razvoj fetusa, slanutkovo brašno idealan je izbor za trudnice.

  • Pomaže gubitku kilograma  

Ovo brašno je niskokalorično – 1 šalica slanutkova brašna sadrži 25 posto manje kalorija od 1 šalice pšeničnog.

Budući da je bogato vlaknima i proteinima, dulje vas održava sitima, pa nećete brzo posezati za hranom. Na taj način pomoći će vam i u gubitku suvišnih kilograma bez odricanja.

  • Održava zdrave razine šećera u krvi

Slanutkovo brašno sadrži kompleksne ugljikohidrate koje vaš organizam može polako probavljati i koristiti za energiju tijekom dana. Ono pomaže u održavanju zdravih razina šećera u krvi te može prevenirati dijabetes.

Savjeti i trikovi za primjenu

Slanutkovo brašno ima gustu teksturu te brzo upija tekućinu. Zdravija je varijanta od pšeničnog brašna jer sadrži manje ugljikohidrata i kalorija, a bogatije je proteinima i vlaknima.

Ovo su neke od ideja kako ga sve možete upotrijebiti.

Za izradu kruha: najbolja kombinacija za bezglutenski kruh je slanutkovo brašno pomiješano s malo brašna tapioke ili krumpirova brašna u omjeru 3:1.  

Za izradu popularne socce: jedna od omiljenih delicija od slanutkova brašna je socca. To je tanka slana pogača, koja originalno potječe iz Francuske, a priprema se u pećnici od slanutkova brašna pomiješanog s malo vode i maslinova ulja te s nadjevom po želji.

Kao zamjena za jaja: slanutkovo brašno pomiješano u jednakom omjeru s vodom može vam poslužiti kao odlična veganska zamjena za jaja, slično kao što se koriste i lanene ili chia sjemenke.

Za gustoću juha, variva, umaka…: umjesto pšeničnog brašna, kukuruznog škroba ili pak vrhnja možete upotrijebiti slanutkovo brašno kao sastojak koji će zagustiti vaše juhe, variva i umake.

Za pripremu palačinki i tortilja: ovo je brašno dobar izbor za pečenje bezglutenskih proteinskih palačinki i tortilja.

Odlično se slaže i sa slatkim i s pikantnim sastojcima. Ovisno o tome pripremate li slano ili slatko jelo, kombinirajte ga s:

  • preprženim kimom ili kuminom
  • nasitno nasjeckanim češnjakom
  • mediteranskim začinima poput timijana, peršina, origana…
  • medom, komadićima voća, kokosom…

Slanutkovo brašno može biti odlična zamjena za druga bezglutenska brašna, poput kokosova, primjerice, u izradi muffina, browniesa, proteinskih pločica i sl.

Alternativa za Vas

Brašno od slanutka i žutog graška Gram Besan 1kg

Vendor: Alternativa Webshop
Type: Bio i zdrava Hrana
Price:
29.99

Rok trajanja: 22/07/2021.

Brašno od slanutka i žutog graška, također poznato kao gram four ili besan flour, radi se od suhog slanutka.

Tradicionalno, koristi se u Indiji, Pakistanu, Nepalu, Bangladešu.

Ne sadrži gluten, GMO i aditive.

Odličan je izvor proteina i sadrži manje kalorija od običnog brašna. Dobar je izvor vitamina B6, magnezija i željeza.

Iskoristite ga za pripremu falafela, hummusa, pakora, umaka, popečaka, kruščića.

Znanstvena istraživanja pokazuju da brašno od slanutka može smanjiti rizik od dijabetesa i koronarne bolesti srca.

Slanutkovo brašno – za maksimum užitka u slanim i slatkim jelima bez glutena

Slanutak obično kuhate pa ga dodajete u salatu ili pak od njega radite hummus?

Predlažemo vam da isprobate nešto novo – fino, ukusno i zdravo brašno dobiveno od mljevenih sirovih ili poprženih zrna slanutka!

Slanutkovo brašno je bezglutensko, pa je izvrstan izbor za sve one koji boluju od celijakije, preosjetljivosti ili alergije na gluten. Usto je bogato vlaknima, proteinima, vitaminima i mineralima.

Jeste li znali da ovo brašno sadrži idealan omjer magnezija i kalcija? Osim toga, ima dobru dozu vitamina B6, mangana, bakra, željeza i za srce korisnog kalija.

Dobrobiti slanutkova brašna

  • Štiti od hipertenzije i srčanih oboljenja

Patite li od hipertenzije i želite smanjiti rizik od srčanog udara, konzumirajte slanutkovo brašno koje sadrži topiva i netopiva vlakna te obilje nutrijenata koji čuvaju srce. Ono sprečava nakupljanje opasnih masnoća oko srca.

  • Izvrsno je za trudnice

Zahvaljujući velikom bogatstvu folata, vitamina B-skupine važnih za zdrav razvoj fetusa, slanutkovo brašno idealan je izbor za trudnice.

  • Pomaže gubitku kilograma  

Ovo brašno je niskokalorično – 1 šalica slanutkova brašna sadrži 25 posto manje kalorija od 1 šalice pšeničnog.

Budući da je bogato vlaknima i proteinima, dulje vas održava sitima, pa nećete brzo posezati za hranom. Na taj način pomoći će vam i u gubitku suvišnih kilograma bez odricanja.

  • Održava zdrave razine šećera u krvi

Slanutkovo brašno sadrži kompleksne ugljikohidrate koje vaš organizam može polako probavljati i koristiti za energiju tijekom dana. Ono pomaže u održavanju zdravih razina šećera u krvi te može prevenirati dijabetes.

Savjeti i trikovi za primjenu

Slanutkovo brašno ima gustu teksturu te brzo upija tekućinu. Zdravija je varijanta od pšeničnog brašna jer sadrži manje ugljikohidrata i kalorija, a bogatije je proteinima i vlaknima.

Ovo su neke od ideja kako ga sve možete upotrijebiti.

Za izradu kruha: najbolja kombinacija za bezglutenski kruh je slanutkovo brašno pomiješano s malo brašna tapioke ili krumpirova brašna u omjeru 3:1.  

Za izradu popularne socce: jedna od omiljenih delicija od slanutkova brašna je socca. To je tanka slana pogača, koja originalno potječe iz Francuske, a priprema se u pećnici od slanutkova brašna pomiješanog s malo vode i maslinova ulja te s nadjevom po želji.

Kao zamjena za jaja: slanutkovo brašno pomiješano u jednakom omjeru s vodom može vam poslužiti kao odlična veganska zamjena za jaja, slično kao što se koriste i lanene ili chia sjemenke.

Za gustoću juha, variva, umaka…: umjesto pšeničnog brašna, kukuruznog škroba ili pak vrhnja možete upotrijebiti slanutkovo brašno kao sastojak koji će zagustiti vaše juhe, variva i umake.

Za pripremu palačinki i tortilja: ovo je brašno dobar izbor za pečenje bezglutenskih proteinskih palačinki i tortilja.

Odlično se slaže i sa slatkim i s pikantnim sastojcima. Ovisno o tome pripremate li slano ili slatko jelo, kombinirajte ga s:

  • preprženim kimom ili kuminom
  • nasitno nasjeckanim češnjakom
  • mediteranskim začinima poput timijana, peršina, origana…
  • medom, komadićima voća, kokosom…

Slanutkovo brašno može biti odlična zamjena za druga bezglutenska brašna, poput kokosova, primjerice, u izradi muffina, browniesa, proteinskih pločica i sl.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *